Het Steigenberger Hotel Hamburg-Harburg met 5 sterren ligt in het hartje van Hamburg-Harburg, in een gebouw in de hanzeatische stijl, op 15 minuten loopafstand van de Oude Elbetunnel. Het hotel is binnen handbereik van de Nikolaiturm gelegen en beschikt over 233 kamers en 3 restaurants.
De kamers in Steigenberger Hotel hebben een flatscreen TV met satellietzenders, samen met koffie- en theevoorzieningen voor uw gemak. De allergievrije kamers zijn voorzien van een badkamer met een apart toilet en een douche. Ze bieden uitzicht op de stad.
Hier kunt u gebruik maken van fitnesslessen, evenals van een wellnesscentrum.
Gasten kunnen genieten van een buffet ontbijt in het restaurant. Stadthaus Restaurant, het restaurant van dit pand in Hamburg-Harburg, serveert Duitse gerechten. Na een prettig drukke dag kunt u tot rust komen in de piano bar van Steigenberger Hotel Hamburg, daar worden internationale drankjes aangeboden.
Dit hotel is op 350 meter loopafstand van de Sint-Katharinakerk en binnen 150 meter wandelafstand van Rödingsmarkt metrostation. Steigenberger Hotel Hamburg-Harburg is gelegen in de Hamburg Nieuw Stadscentrum wijk en op een klein stukje lopen van de Haven van Hamburg. Natuurliefhebbers zullen de nabijheid van Binnenalster waarderen, dat binnen 12 minuten te voet ervan ligt. Ongeveer 1 km verwijderd van deze accommodatie vinden gasten ook het Millerntor-Stadion. Dit hotel in Hamburg-Harburg is ideaal gelegen op slechts op een korte afstand van het treinstation Dammtor.
Luchthavens
Treinstations
Luchthavens
Treinstations
Bezienswaardigheden
Hier vindt u geverifieerde beoordelingen die onze gebruikers op deze website hebben verlaten
Frans
2023-07-10
We hebben een geweldige ervaring gehad in het hotel, met name dankzij het vriendelijke personeel. Mevrouw Morgenstern bij de receptie was zeer behulpzaam en gaf ons veel handige tips. De locatie van het hotel was prachtig en het ontbijt was uitstekend. We hebben ook genoten van de goede service in het hotel. We vonden het prettig dat het hotel centraal gelegen was, op loopafstand van het metrostation en het stadscentrum. De omgeving voelde veilig aan, zelfs 's avonds. Onze kamer en badkamer waren ruim en het ontbijt bood een goede variatie, van gezond tot lekker vet. Het hotel had zelfs flessen Sekt beschikbaar. Het personeel was voldoende behulpzaam en vriendelijk.
Niets wat mij niet beviel 😊
Sybrand
2023-05-25
Het hotel is perfect gelegen, dichtbij de metro en het stadscentrum. De omgeving voelt prettig en veilig aan, zelfs 's avonds. Ook de kamer en badkamer zijn ruim en schoon. Het ontbijt is gevarieerd met zowel vette als gezonde opties, lokale specialiteiten en zelfs flessen Sekt. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk.
Casper
2023-05-24
Perfect verblijf, we waren er 4 dagen.
Jan
2023-05-22
Bijna elk detail van dit veilige hotel, inclusief locatie en personeel vonden wij leuk. Er was een extreem comfortabel bed en een ruime badkamer.
Wolter
2023-05-04
We verbleven in een ruime kamer in het centrum van de stad, dichtbij leuke terrasjes en een winkelcentrum. De kamer was licht en had een leuk zitje met koffie- en theefaciliteiten. Ondanks dat de kamer aan een drukke straat lag, hadden we geen last van geluidsoverlast. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het hotel had natuurlijk verschillende faciliteiten, zoals een spa, rokerslounge, bar en restaurant. We waren erg tevreden en zouden hier zeker terugkeren bij een volgend bezoek aan de stad.
Het hotel bood geen gratis snelle WiFi-verbinding aan, wat een minpunt was.
Jan
2022-02-24
Onlangs gerenoveerde, zeer schone plek, alles vond ik super, het voldeed aan de criteria. Goed ingerichte kamers waren ook geluiddicht en mooie locatie.
Pieter
2022-02-15
Zeer centrale locatie niet erg ver van de Mönckebergstrasse.
Anne
2022-02-10
Het ontbijt was verbazingwekkend lekker, het personeel was servicegericht, de plaats was zeer schoon. Room was goed uitgerust, perfect en ik vond het leuk. Innemend uitzicht, het bed was verbazingwekkend comfortabel.
Michiel
2022-01-10
Ik heb hier een leuke tijd gehad, een prachtige accommodatie met goede prijs-kwaliteitverhouding. Heerlijk ontbijt, coole kamers en deskundig personeel. Zeer comfortabele locatie, je kunt vanaf hier overal naartoe lopen. Het restaurant in het hotel was redelijk geprijsd en het zwembad was briljant;))
Cornelis
2021-12-05
het fantastische hotel in de elegante stijl is zeer goed. zeer comfortabel bed, geluiddichte kamers.
Pieter
2021-11-10
Mooi ingerichte kamers met geweldige faciliteiten werden aan ons aangeboden.
William
2021-11-09
Uitgebreid ontbijt, prachtig zwembad, hardwerkend personeel.
Antoine
2021-11-06
Schitterende locatie, de voorzieningen waren uitstekend. Perfecte, luchtige kamers. Zeer schoon hotel met goed opgeleid personeel.
Jean
2021-10-29
Het personeel was wonderbaar, ik had een coole kamer met een gunstig uitzicht. Een comfortabele plek voor een huwelijksreis. Het ontbijt - vleeswaren en broodwaren - waren redelijk geprijsd.
Johan
2021-10-28
Bedankt voor een ontspannend verblijf, ik zou het aanraden. Het zwembad was leuk en het personeel was beleefd. Warme drankjes aan de dakterrasbar waren super. De locatie was ongelooflijk mooi, dichtbij s-bahn.
Gerrit
2021-07-22
Ik had prachtige 2 nachten hier dankzij de geweldige locatie en service. De bar is uitnodigend, ik heb er echt van genoten. Het was centraal gelegen in de mooie buurt.
Willem
2021-06-28
Ik denk dat het een mooi gepresenteerd plaats is als je naar Hamburg-Harburg gaat voor een stadsbezoek.
Joseph
2021-06-24
Ons ontspannende verblijf hier vonden we geweldig. Eersteklas locatie, uitstekend ontbijt, aardig personeel, plus gratis wi-fi. Het hotel was zeer schoon en wij hadden een superschone kamer. Zo'n perfect fijne plek, op 10 minuten lopen van het centrum. Wekdienst en strijken waren ook gratis.
Theodorus
2021-06-21
Het was een prettig verblijf en de locatie was uitstekend. Er waren prachtige, geluiddichte kamers met toiletartikelen, goede faciliteiten plus een mooie badkamer. Het eten vond ik fijn, het was smaakvol en er waren heel veel opties. Het was zijn 5 sterren waard...
Helaas was wi-fi verschrikkelijk.